SWEET MS BLUE IM IN LOVE WITH YOU




Kommentarer
Postat av: scout out and about.

då tycker jag du ska vägra kompromissa också och lämna denna mennen, men absolut inte stå över något du inte vill göra, hur lycklig kommer det göra dig? var jälv i samma spiral, lämnade honom till slut och fick de bästa livet tänkbara. dina drömmar är också värda nåt, om inte allt!

2009-06-28 @ 13:19:32
URL: http://www.hawaiiavenue.blogspot.com
Postat av: scout. out and about.

visst det gör ont, men inte lika ont som att ge upp sina drömmar och sedan blicka tillbaka i livet och se allt ogjort. är inte båda perterna i ett förhållande beredda att ge lika mycket så kommer det aldrig hålla i längden ändå, och då är bara tiden ni har nu a total waste! jag gav upp så fruktansvärt mycket för killen, för att kunna vara med honom, men var olycklig i allt förutom att vara just med honom, men så kan man inte leva, man kan inte skapa ett liv kring sin partner men inte ha något annat kring som för en lycklig. break free, och efter några veckor kommer du känna hur bra det var, men se till att förverkliga de där drömmarna, annars kommer du bara sitta i samma rutt och längta efter honom, för att du är där ni var osv. vad är det för planer/drömmar du har?

2009-06-28 @ 13:38:31
URL: http://www.hawaiiavenue.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vill du ha gratis kläder i en mängd olika klädaffärer?

Tryck på länken och registrera dig sedan kan du börja samla ihop poäng som du själv väljer när du vill byta in till presentkort.



http://www.gratismode.se/?c=57742

2009-06-28 @ 13:39:44
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!



Just nu har vi även en utlottning på en design!!

2009-06-28 @ 14:17:39
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: carro

jätte snygg blogg :D allt bra med dig?



Kram

2009-06-28 @ 14:29:59
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: scout. out and about.

tre år är verkligen inget, jag hade 8 år i ryggen med min, och en förlovning, och typ breakups, en flytt själv för att han vägrade följa med, som slutade i att jag fick flytta tillbaka till han, en resa till californien som äntligen fick mig att lämna honom, kom hem och gav det en ny chans...efter allt detta insåg jag till sist att nej jag måste se efter mig själv, följa mina drömmar och må bra. nu är det snart 1.5 år sedan, och 6 månader i florida och NYC..följde äntligen mina drömmar och nu ska jag tillbaka nästa år för college.



om du vill läsa upp betygen måste du göra det innan 2010 för då får man int det längre, så gör det, flytta dit du vill och börja dansa, var kreativ, finns så mycket där ute, som kan göra en glad och lycklig, varför då traska i spår som gör en tvärtom? besides, om det verkligen är meningen att det ska vara ni så blir det så till slut också, kan vara bra med några år isär, sen får man se, så jag resonerar..

2009-06-28 @ 15:57:58
URL: http://www.hawaiiavenue.blogspot.com
Postat av: scout. out and about.

första gången jag var där var 07, då bodde jag där i tre månader, träffade en grabb och var kär ;) den här gången gav jag mig bara ut själv och reste, letade upp människor under vägens gång att bo med och slutade med att jag hittade colleget jag vill plugga vid, så ska söka in och allt nu här till hösten och börja nästa höst. nånting du borde göra, resa, ut med dig, ta thailand i nån månad och plugga på distans och lev på bidraget, kom ifrån vardagen, och honom, lev livet själv ett tag, så märker du hur mkt mer som finns att erbjudas. är det redan nu "dåligt" efter tre år, hur stor chans är det då att det skulle vara bra hela livet?

2009-06-28 @ 16:42:09
URL: http://www.hawaiiavenue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0